Adres Değişikliği

1) Dilekçe

2) Noter onaylı Yönetim Kurulu Adres Değişikliği Kararı (1 asıl – 1 fotokopi)

a)NOT: Belediyeler tarafından yapılan numarataj çalışması nedeniyle adres değişikliği söz konusu ise şirketin güncel adresini gösteren ilgili belediye başkanlığından alınacak yazı ve dilekçe ile başvuru yeterlidir.

3) Madde 29 Göre Taahhütname (1 adet asıl)

4)Üye-Güncelleme-Formu

ÖNEMLİ UYARI

Müdürlüğümüze yapılacak ADRES DEĞİŞİKLİĞİ tescil başvurularında; ilk olarak adres bilgisinin MERSİS’ten Ulusal Adres Veri Tabanı (UAVT)’ye uygun olarak alınması ve karara MERSİS’ten UAVT’ye göre alınmış olan adresin yazılması gerekmektedir.

MERSİS sistemine girilmiş olan adres ile karara yazılmış olan adres birebir aynı olmalıdır.

NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.