4-Adres Değişikliği

1) Dilekçe

2) Noter onaylı Müdürler Kurulu Kararı veya Noter onaylı Genel Kurul Toplantı Tutanağı ( 1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

3) Hazır Bulunanlar Listesi

4) Madde 29 Göre Taahhütname (1 adet asıl)

5) Çağrılı genel kurullarda Gündem Kararı (Genel Kurul Kararı alındı  ise -1 adet fotokopi)

6) Çağrılı genel kurullarda gündemin yayımlandığı sicil gazetesi fotokopisi ile iadeli taahhütlü gönderi fotokopileri (Genel Kurul Kararı alındı  ise )

7)Üye-Güncelleme-Formu

Not: Belediyeler tarafından yapılan numarataj çalışması nedeniyle adres değişikliği söz konusu ise şirketin GÜNCEL ADRESİNİ gösteren ilgili belediye başkanlığından alınacak yazı ve dilekçe ile başvuru yeterlidir. Belediye yazısında eski adres gösterilmez ise işlem yapılamayacaktır.

ÖNEMLİ UYARI

Müdürlüğümüze yapılacak ADRES DEĞİŞİKLİĞİ tescil başvurularında; ilk olarak adres bilgisinin MERSİS’ten Ulusal Adres Veri Tabanı (UAVT)’ye uygun olarak alınması ve karara MERSİS’ten UAVT’ye göre alınmış olan adresin yazılması gerekmektedir.

MERSİS sistemine girilmiş olan adres ile karara yazılmış olan adres birebir aynı olmalıdır.

NOT: https://mersis.gtb.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.