Belediye Ticari İşletmesi Yeni Kayıt

GEREKLİ EVRAKLAR

1) Belediye Meclisince, ticari işletmenin açılmasına dair alınmış noter onaylı karar (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

(Açılış kararında ticari işletmenin unvanı (…………..BELEDİYESİ (işletme konusu yazılacak) İŞLETMESİ), adresi, faaliyet konusu, ayrılan sermayenin miktarı ve işletmeyi temsile kimin/kimlerin ne şekilde (münferiden veya müştereken) yetkili olduklarının gösterilmesi gerekmektedir )

2) İşletmeyi temsile yetkili kişi/kişilerin işletmenin Ticaret Sicili Müdürlüğünde düzenlenmiş unvanı altında imza beyannameleri (1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

3) 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 71’nci maddesi uyarınca Çevre ve Şehircilik Bakanlığının izin yazısı (1 adet asıl – 1 adet fotokopi )

4) Belediyenin Dairesi Görüntüleme Belgesi ( 1 adet asıl – 1 adet fotokopi)

5) İktisadi İşletme için potansiyel vergi numarasını gösteren Vergi Dairesi Görüntüleme Belgesi (1 adet asıl-1 adet fotokopi)

6) İşletmeye atanan yetkililerin Nufüs Cüzdani, İkametgah Belgesi ( 2 şer adet)

7) Odaya kayıt için; Hükmi Şahıs Kayıt Beyannamesi

8) Yeni Kayıt Talep Dilekçesi

9) Yeni Kayıt Talep Dilekçesi

NOT: http://mersis.gumrukticaret.gov.tr/ adresinden elektronik başvuru yapmanız gerekiyor.