NİYEP PROGRAMI KAPSAMINDA İSTİHDAM İŞ BİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALANDI

Nitelikli İşgücü Yetiştirme Programı (NİYEP) kapsamında, iş gücü piyasasının ihtiyaç duyduğu nitelikli çalışanların yetiştirilmesine yönelik çalışmalar doğrultusunda, İŞKUR Karabük İl Müdürlüğü, Karabük Ticaret ve Sanayi Odası (KTSO), Kastamonu Üniversitesi ve BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. iş birliğinde 16 kişilik ‘Perakende Satış Elemanı’ mesleğinde eğitim programına ilişkin protokol imzalandı.
Protokol kapsamında katılımcılara 4 ay süreyle teorik ve uygulamalı eğitimler verilecek olup, bu süreçte kursiyerlerin zaruri gider ödemeleri ile Genel Sağlık Sigortası (GSS) primleri İŞKUR tarafından karşılanacaktır. Eğitim sürecinin tamamlanmasının ardından katılımcıların en az yüzde 60’ının BİM Birleşik Mağazalar A.Ş. bünyesinde istihdam edilmesi hedeflenmektedir. Bu iş birliğiyle, iş arayanların mesleki becerilerinin geliştirilmesi ve sürdürülebilir istihdam olanaklarının artırılması amaçlanmaktadır.
Karabük Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Çapraz, program kapsamında kursiyerlerle bir araya gelerek NİYEP’in nitelikli iş gücünün yetiştirilmesi ve istihdamın artırılması açısından önemli bir proje olduğunu ifade etti. Eğitimin mesleki gelişime sağlayacağı katkılara dikkat çeken Çapraz, kursiyerlere başarılar dileyerek programın hayata geçirilmesinde iş birliği içerisinde hareket eden İŞKUR Karabük İl Müdürlüğü, Kastamonu Üniversitesi ve BİM Birleşik Mağazalar A.Ş.’ye teşekkür etti.(24.06.2026)