ISO 10002 EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİ

ISO 10002 EĞİTİMİ GERÇEKLEŞTİ
18.06.2015 Genel

Oda Borsa Akreditasyon Sistemi çalışmaları kapsamında, 11.Dönem Akreditasyon Sürecinde yer alan 41 Oda/Borsa ile 7 Şube için düzenlenen “ISO 10002:2004 KALİTE YÖNETİM-MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ ”,Ankara TOBB Şefik Tokat Salonu’nda Türk Loydu eğitmeni İlker GÜR tarafından gerçekleşti.Eğitime Odamız Personeli, Akademik Danışman Yrd.Doçent.Dr. İsmail ŞAHİN katıldı.

TS ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Standardı ile ; şikayetleri ele alma prosesine erişim,şikayetleri analiz etme ve çözme kabiliyetini geliştirmek şikayetlerin tekrarını engellemek Müşteri odaklılık konuları anlatıldı.