ÇALIŞMA HAYATINDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Karabük Ticaret ve Sanayi Odası ile ÇASGEM işbirliğiyle düzenlenen Çalışma Hayatında Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi 20.03.2018 tarihinde Karabük Ticaret Sanayi Odası Meclis Salonunda 30 kişinin katılımıyla gerçekleşti.
 
 
Çalışma Hayatında Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitiminin temel amacı, yeni müşteri bulmaktan ziyade, mevcut müşterileri kaybetmemek ve onlarla olan ilişkileri geliştirmek için neler yapılabileceği olduğu gibi,  bunun yanı sıra katılımcılara, etkin şikayet yönetimi becerileri kazandırılması hedeflenmektedir.
 
Eğitimde;
Müşteri Kimdir?
Müşteri İlişkileri Yönetiminden Ne Anlıyoruz?
Müşteri Odaklılık Nedir?
Müşteri ile etkin iletişim Nasıl Kurulur?
İletişim Kazaları
Müşteri Sadakati Nasıl Sağlanır?
Müşteri İlişkilerinde standart oluşturma
 Konularına değinilmiştir.

21.03.2018 - 08:44:27 | Karabük Ticaret ve Sanayi Odası

Ticaret Odası Başkanlığı makamı önce sorumluluk ve daha sonra büyük bir gayret ve vizyon anlayışını zorunlu kılan son derece önemli bir konumdur. Bunun bilincinde ve gelişen her türlü konjönktürel şartların farkındayız.

 




Alış Satış
Dolar 4,0964 4,1038
Euro 5,0665 5,0756



Google Arama
Sitemde Arama
KTSO Tüm Haberler KTSO Video Galeri KTSO Basın Videolar Karabuk OSB